mandag den 9. december 2013

9. december - pakkekalender

9 . december - kommer i tanke om at jeg ikke har fået vist mine kalendergaver fra Carina.

Har indtil videre fået følgende:


1. søndag i advent/1. december.



2. december



3. december



4. december



5. december - dette tror jeg måske skulle have været 2. søndag i advent - men nummerklemmerne var faldet af nogle af pakker, så dem har jeg sat på tilfældigt igen :)



6. december



7. december



8. december




Får jo også advents gaver fra Projekt life gruppen - men vil ikke vise gaverne da jeg ikke ved om nogle i gruppen har givet det samme til de andre i gruppen - og ved ikke hvor mange der er med i PL gruppen der følger min december blogging - så viser dem når de alle 4 er pakket op :)


Men lige en sjov ting - bestilte i starten af november et Ipad cover på eBay - det skulle jeg have haft senest 25. november - men det kom ikke - så jeg åbnede en case på eBay - og fik også svar fra sælger om at han ville sende et nyt - I går kom der så et cover - som jeg tror er det første der er blevet sendt - men det har været en tur over Australien - så giver det jo mening hvorfor det har taget så lang tid og ender jo nok med at jeg får et mere :)



11 kommentarer:

  1. Dejlige gaver. Jeg bliver altså lidt misundelig :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige ting du har fået i løbet af ugen. Den pakke har godt nok vært langt omkring :-).

    SvarSlet
  3. Dejlige og brugbare ting du har fået. Det er jo heller ikke let at huske at fotografere det hele, når man får så meget...haha.
    Vidt berejst cover du har fået. Utroligt at det alligevel finder vej til Fåborg.

    Tak for din kommentar hos mig. Hvis du trykker på chokoladekort i etiketter i min højre sidebar, er det lidt forskelligt, der måske kan bruges til inspiration.

    SvarSlet
  4. Lækre sager, siger jeg barre.....! :0)

    SvarSlet
  5. Dejlige brugbare kalendergaver!
    Ebay sælgerne er heldigvis nervøse for dårlige karakterer - så de er flinke til at sende nyt hvis det første ikke dukker op! Nu er det så spændende om du får dobbelt op!

    SvarSlet
  6. En masse lækre gaver, du har fået her. De skal nok give nogle sjove timer senere også.

    SvarSlet
  7. Hold nu op en masse lækre gaver du har fået... Det er ikke så tosset endda med nye ting og sager :)

    SvarSlet
  8. Sikke en masse dejlige gaver du har fået :-)

    SvarSlet
  9. Sikke dejlige ting at forlyste sig med. Jeg bestilte en gang noget på ebay, som havnede i Brasilien..... Det kunne jeg se på track 'n' trace, men man kan kun kontakte US-mail, hvis man bor i USA.

    SvarSlet
  10. Dejligt med en masse skønne gaver, jeg har lige bestilt et cover,- den skulle gerne gå den lige vej til DK :)

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.