søndag den 8. december 2013

8. december og 2. søndag i advent.

8. december og så blev det sørme 2. søndag i advent.

Sidste søndag fik Silke jo en trip trap nisse der hedder Silke - den ser sådan her ud - den ligger ned - er faktisk lidt sød.


Fik lavet en lys sten mere - denne gang med rigtig frostet vinyl - det er blevet meget bedre - synes de er rigtig flotte og så er de SÅ nemme at lave :) Her har jeg også fået hjælp fra samme kollega der lavede uroen - han har nemlig boret hullerne i stenene - noget nemmere med en søjleboremaskine ;)


I Faaborg fik vi ikke oversvømmelse - til gengæld forsvandt vandet - kanalen her var helt tørlagt på et tidspunkt.

Man kan godt fornemme hvor vandet plejer at stå.


Til sidst lige Silkes adventsgaver - hun er fuldstændig tosset med Disneys prinsesser :)

 '
Søde handsker og noget kreativt fra mormor.


Lego friends Fra Carina/Hille83 - det er faktisk først fra 5 år - men Silke er allerede superdygtig til at samle de små klodser.




7 kommentarer:

  1. Sød nisse Silke fik, og flot lysten, dejligt at få hjælp med at bore det er jo lige med at have det rigtig udstyr : ) fine gave silke har fået og super søde hansker
    Rigtig god 2 advent

    SvarSlet
  2. Det er en sød Silke nisse.
    Og dine glas sten er jeg ret vild med.

    SvarSlet
  3. Søde ting Silke har fået, og hvor er den lyssten flot. Har du en tut på hvordan de laves??? Har aldrig sett dem før jeg så de første herinde i denne uge, men er lidt betaget af ideen, og kunne godt tænke mig at prøve og lave en selv også. hvis det er til???

    SvarSlet
  4. Søde nisse og dejlige tøsegaver til den lille prinsesse. 'Den sten er altså også bare fin. Hvad ville du egentlig gøre uden den mand på dit arbejde. Måske er det også ham der har svejset den vogn jeg er SÅ glad for. Den fungerer så fint.
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  5. Dejlige gaver til Silke. Nisse Silke er næsten ikke til at stå for! Flot sten. Du har brugt frosted vinyl... jeg er forvirret. Er det ikke det soret, som er vinylen???

    SvarSlet
  6. De er rigtig flotte de der glas-sten, jeg har desværre ikke noget sted at anbringe sådan en (hmm skal måske overvejes at have en foran campingvognen til julearrangementet næste år)
    Det er en rigtig sød trip-trap nisse - og nogle dejlige kalendergaver til datteren. Vores nisse har "snydt" i år og tilbudt "ungerne" 20 og 23 år et årskort til Tivoli i stedet, og de sagde ja tak :o)

    SvarSlet
  7. Skønne gaver.
    Pu ja, den storm tog hårdt meg lille Danmark

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.