lørdag den 7. december 2013

7. december - Snefnug uro

7. december og i dag vil jeg vise en snefnug uro jeg har lavet efter inspiration fra et billede på facebook.

Er ret godt tilfreds med resultatet :)


Da jeg ikke har kunne finde nogle uro ophæng med 8 arme - tegnede jeg den i vores tegneprogram på arbejde og fik jeg en af svejserne/maskinarbejderne på mit arbejde til at lave en - den mente han kunne laves i løbet af 0,5 - men men men det endte med at det tog ham 1,5 time :)

Så hvis jeg skal have en mere skal den nok laserskæres - men nu må vi se - synes den her er blevet VILDT flot.

Snefnuggene er selvfølgelig skåret på min dejlige Calle.

14 kommentarer:

  1. Den er også bare flot den uro. Men du kan jo sagtens når du får specialfremstillet stativet til at hænge op i........DET er da fornemt. haha.
    God dag til Silke og dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er den mega flot din snefnug uro! Den har du lavet godt.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot uro. Der er mange forskellig snefnug, Calle har skåret ud :-). Smukt og elegant.

    SvarSlet
  4. Meget smuk og yndefuld uro - den giver ro i sindet!
    Hvis man ikke er så heldig som du, kunne man så evt. forsøge sig med ... elefanttråd? Det der meget tykke "ståltråd". Selvfølgelig vil det ikke blive et ligeså flot resultat, men måske? Snefnuggene er jo ikke så tunge. Nå, det var bare en idé...
    Flot dét er den :)

    SvarSlet
  5. Superflot uro du har lavet.....

    SvarSlet
  6. Rigtig flot uro, og fint arbejde af både dig og din kollega. Lækert når man kan udnytte det lidt også.

    SvarSlet
  7. Sikke en sød kollega, sådan liiige at lave den til dig ; ) super flot uro : )

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot, let og ellegant. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Hvor er den altså bare super flot... Og så er det jo rart ind imellem at have sine kontakter i orden :)

    SvarSlet
  10. Det ser super godt ud - vi savnede dig i scrapklubben i fredags - jeg havde endda taget julekort med for at vise hvordan jeg har fået brugt nogen af de rensdyr du var så sød at lave til mig sidst :-)
    Ha' en dejlig 2. søndag i advent m. Silke pigen.

    SvarSlet
  11. Den er helt sikkert flot! Og hvis man et år vil se på hjerter i stedet for snefnug er de jo forholdsvis nemme at udskifte :)

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.