fredag den 6. december 2013

6. december - kalender"stang"

6. december og i dag vil jeg vise en lille sjov gimmick Tine min kollega (som også er super kreativ) og jeg har lavet på kontoret.

Vi har sådan et støttestang (mændende mener jo det er en polestang...)

Den har vi lavet til et kalender  lys:

Sådan her så den ud fredag d. 29. november da den ikke var færdig pyntet.



Jeg har skåret tallene i sort vinyl på min silhouette Camero



Sådan så det ud da den var blevet pyntet.



også pynten og flammen i karton er skåret på Calle.



Sådan her ser den så ud i dag fredag:



Den har fået mange kommentarer fra vores især mandlige kollegaer - men alle synes det er en super god idé :)

11 kommentarer:

  1. Det er altså også en virkelig morsom ide. (Så den på FB)
    Og sjovt at se den igen - når I nu er begyndt at "brænde" lyset.

    SvarSlet
  2. Sikke en fin ide! :D Super hyggeligt på arbejdspladsen og stor ros til jeres opfindsomhed! Jeg tror ikke at det er set før - jeg har i hvert fald ikke :D

    SvarSlet
  3. Sjovt fundet på. De spreder da julehumør - og bliver da bemærket . En almindelig juledekoration ville nok ikke blive kommenteret... :-). LOL

    SvarSlet
  4. Rigtig sjov og god ide, og det er da altid såå hyggeligt, når man gør bare en lille smule ud af det, og især på ens arbejde, er der jo sjældent gjort så meget ud af den slags.

    SvarSlet
  5. Haha - super fed ide... Genialt!
    Det er da også en virkelig kedelig "polestang" - men mænd kan jo også dyrke poledance, hvis de er stærke nok; så det kan I jo prøve at opfordre dem til ;o)

    SvarSlet
  6. Rigtig sjov ide, man får kun det sjov og glæde man selv laver : )

    SvarSlet
  7. Det kan man da kalde et kalenderlys - hihi

    SvarSlet
  8. Det er en sjov ide. Typisk mænd ; ) : )
    God weekend til jer.

    SvarSlet
  9. Det skal da helt sikkert være sjovt at gå på arbejde og det sørger I da for - sikkert også for mændene ;)
    Sjov ide, når man nu har sådan en stang stående!

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.