torsdag den 5. december 2013

5. december - kalenderlys og pakkekalender

5. december og her er årets kalenderlys dekorationer.


Denne er lavet af Silke - hun stopped ebar i og i og i :) Så måtte lige rette den lidt til så lyset trods alt kunne brænde frit :)



Min egen dekoration er et lidt utraditionelt kalenderlys - nemlig med ugler - men kunne simpelthen ikke stå for det da jeg så det i Føtex.
Først da jeg satte det i leret - opdagende jeg at de havde vendt det om så i stedet for at tælle fra 1-24 - så tøller man fra 24 og ned til 1 på dette.
Er nok lidt svært at se på billedet :)

Vil også lige vise min fine julekalender. Den jeg er opvokset med som min farmor har broderet til mig bruger Silke (se indlæg fra 2. december) - så jeg måtte finde en løsning og faldt over denne fine uglekalender:


Kunne i stå for den og jeg fik den for 50 kr (havde kostet 200)

8 kommentarer:

  1. Fine kalenderlys I begge har. Og så endda med ugler....Det har jeg ikke set før. Men de lys hvor man tæller baglæns kender jeg godt. Det er jo HELT forkert. Visse ting skal altså bare være som det plejer at være.....
    Hyggeligt med uglekalender også.

    SvarSlet
  2. Sød julekalender :-). Jeg elsker ugler! Det ser nu hyggeligt ud med de tændte kalenderlys. Hav en god dag

    SvarSlet
  3. Aaaaaah jeg elsker også bare ugler od det er sååå sødt, men jeg er enig med Anette i at de altså ikke skal lave om på nedtællingen, men har godt set det før også ha ha ha.

    SvarSlet
  4. Fine dekorationer I begge har lavet - Og sikke en fin uglekalender.

    SvarSlet
  5. Søde kalender dekorationer og en fin julekalender
    God dag i stormen

    SvarSlet
  6. skønne dekorationer og sjovt med de omvendte tal

    SvarSlet
  7. Fine dekorationer og så skøn en kalender:-)

    SvarSlet
  8. Dejlige dekorationer du har lavet og skønne kalender. Ugler det har jeg ikke set før, super søde

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.