onsdag den 4. december 2013

4. december - lyssten

4. december - i går fik jeg endelig det vinyl jeg havde bestilt over eBay - så jeg kunne få lavet en glassten med lys.


Vinylen er dog ikke helt så frostet som jeg havde håbet på desværre - men synes nu alligevel den er blevet god.


Vil også vise den fine dekoration som Silke har lavet i børnehaven :) Synes det er så fedt at de gør sådan noget med børnene. Silke var også heldig at få gaven i børnehaven d. 2. december - sidste år var hun den sidste der fik :)

Tak for alle kommentarerne. De varmer meget.

14 kommentarer:

  1. Hvor må det være et sjovt projekt sådan et arbejde med en glassten. Jeg skal bare lige have taget mig sammen til at finde lidt "strygevinyl", så jeg kan få færdiggjort et gammelt projekt. Denne gang har det så vist sig, at det er godt at vente (projektet er vist 9 år gammelt), men nu har jeg jo en silhouette, som kan hjælpe mig ;)

    Jeg synes også, det er skønt, når de stadig finder tid og ressourcer til at hygge med børnene. Der er bedsteforældredag i morgen i min drengs børnehave, hvor de også kan lave juledekorationer. Uha, hvor jeg glæder mig til at se det, for synes faktisk, den har været flot de gange, han har lavet det (to eller tre gange)

    Er det børnene selv, der har haft gaver med?? Det lyder da som en hyggelig ting med gaver i børnehaven og hvor må det være ulideligt at vente til de sidste dage. Her er der "kun" mulighed for at få en drillenisse hjem en dag, men hvor var det hyggeligt sidste december, hvor vi pludselig fik rød mælk og gemt lidt ting :)

    SvarSlet
  2. Din lyssten ser rigtig godt ud! Ja, det er bare godt, at de stadigvæk har tid til at motivere børnene til at være kreative. Oh, det må ikke have været sjovt for Silke, ikke at få pakke end til allersidst. Men en skal jo være den sidste... Men godt, at hun fik den tidligt i år :-).

    SvarSlet
  3. Den er blevet fin din lyssten! Det der med at vente på ting fra eBay kender jeg godt - uha der kan gå lang tid inden det kommer!
    Fin dekoration Silke har lavet til dig.

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare blevet fin. Den er helt sikkert super hyggelig med lys i. God Dag til dig

    SvarSlet
  5. Jeg er da helt syg med din lyssten. Silke er noget heldigere i år, det er aldrig sjovt at skulle vente til sidst.

    SvarSlet
  6. Det var da en rigtig fin idé med sådan en lyssten, og den er blevet rigtig fin.

    SvarSlet
  7. Ser godt ud med den lyssten, hyggeligt ; )
    søde dekroration Silke har lavet
    Rigtig god 4 dec

    SvarSlet
  8. Wow hvor er den bare super flot, tror jeg må prøve at lave en også :-)

    SvarSlet
  9. Hej og tak for din kommentar - jeg kender godt til movember - da min mand er PC survivor - men valgte papiret alligevel - netop fordi sygdommen har været tabubelagt i al for mange år og mange derfor ikke går til lægen i tide. FIN lyssten du har lavet. Hilsen C

    SvarSlet
  10. Din lyssten er bare blevet så fin. Har jo set på FB hvordan det griber om sig.
    Silkes dekoration er også fin, så I må spare på lyset, hvis den skal holde til den 24.

    God aften til dig.

    SvarSlet
  11. Hold da op hvor er den lyssten bare flot. Og sikken en flot juledekoration Silke har lavet også, den er da bare super.

    SvarSlet
  12. De er bare super skønne de lyssten du har lavet
    Anja

    SvarSlet
  13. Super sej glassets du har lavet.
    En fin dekoration som Silke har lavet og dejligt med en pakke:-)

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.