torsdag den 26. december 2013

26. december - Kreative julegaver til andre.

Lavede denne glassten til dejlige Heidi Kjærsgård der har butikken: Heidis kreative hule. Altid et besøg værd :)


Min nevø på knapt 2 år fik disse 2 trøjer jeg har sat strygestof på.


Synes sådan en personlig trøje er så fin.

Disse er lavet i startet af december og 22. december fik jeg at vide at han er helt vild med traktorer - men håber da han vil synes om denne også - trøjerne er ret store - så der går nok nogle år før han kan passe dem. Men det var de eneste trøjer jeg kunne få i de farver jeg ville have her i lille Faaborg.


Vores julefrokost som vil holdt i går er rykket fra 2. juledag til 1. juledag da min søsters svigermor har fødselsdag 2. juledag og den holder hun altid. Men i 2009 havde min søster ikke fundet sin kæreste endnu, så er var juelfrokostet 2. juledag og der fik jeg veer :) Så en del af maden spiste jeg oppe ved bordet men efterhånden som dagen gik måtte jeg sidde nede i en lænestol der kunne lænes bagover. Kl 20 kørte vi til Odense og kl 05.00 27. december er Silke født :) )

6 kommentarer:

  1. Hold da fest, du styrer da bare den silhouette :) smukt.

    SvarSlet
  2. WAUW sikke nogle fine ting, du har lavet. Jeg er bare helt vild med den lyssten, den er kanon flot, men trøjerne er også godt nok bare søde. Dem skal han nok blive glad for, og da især eftersom de er så personlige, hvor mange får lige sådan nogle med eget navn på?
    Virkelig smukt arbejde med det hele. Du styrer bare for vildt med det her.

    SvarSlet
  3. waueee super fede ting og rigtig godt digt

    SvarSlet
  4. Det er nogle superflotte ting, du har lavet!

    SvarSlet
  5. Flotte gaver du har fabrikeret!

    SvarSlet
  6. Det er da nogle rigtig fine og brugbare gaver!!
    Og tillykke med Silke!!

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.