onsdag den 25. december 2013

25. december - julegaver (indlæg med mange billeder)

Så gik juleaften også og den var hyggelig - endnu engang og der er LAAAANG tid til næste år :)


Her er hvad aftenen indbragte mig:


En lampe fra IKEA som jeg har ønsket mig længe.
Et billede af min nevø Nicklas
Nadja Kaagh's bog - drømmene kan ingen tage fra mig (glæder jeg mig til at læse)
En duftlys med mit navn
4 thermoskrus fra Povl pava
En fin lille håndcreme + neglefil
En servietholder
En oplukker
Et glas som Silke har malet på
Et fad fra Kähler (firma julegave)


Vase fra Kähler (firma julegave)
Billet til Cirkusrevyen 2014 + curkusrevyen 2006-2010 på DVD
2 søde halskæder (en med 3 stjerner og en med en amatyst - som vist er tvillingens sten)
En fedt armbåndsur (og virkelig et armbånd ud - for det er ikke med en alm rem)
Et bad + lotion sæt
Et lækkert halstørklæde
2 x håndlæder (bytter nok det ene sæt - mangler en stavblender :) )
En kalender med med Silke og Nicklas (som jeg ikke har fået med på billedet)


Og alt dette fik Silke (og så har hun fødselsdag på fredag - endnu flere gaver)

4 sæt natøj (bl.a. et med peter pedal og et med barbapapa)
1 natkjole
En (Hello Kitty) barbie bil incl en barbie
En Askepot barbie
En modellervoks maskine
Et barbarpapa puzzlespil
Et krus med en zebra og hendes navn
Et sæt halskæder + armbånd og en ring
Et disney prinsesse penalhus med blyant, lineal, viskelæder og blyantspidser)
Et sæt lego fra Friends (som skal byttes da hun har den :) )
Et slus ice krus
3 par leggins (dem med Mickey har jeg købt til hende i fødselsdagsgave også :) )
1 t-shirt
2 trøjer
1 tyl nederdel
1 jogginsæt med Hello Kitty
1 Klokkeblomstkjole med tryllestav, taske, halskæde og krone.



Silke holdt længe men kl 23.50 kørte vi hjem og så gik der ikke længe før hun sov, hun skulle så i seng med sin Prinsesse Sofia taske (svært at se men hun ligger og holder den i hånden :) )



I dag står den på julefrokost med alt hvad det indebærer: 3 slags hjemmelavede sild (hvidløg, porre og tomat (hvidløg er mine, porre er min mors og tomat er min søsters ynglings :) ), fiskefileter, røget ål med røræg, laks, leverpostej, rullepølse, sylte, og æbleflæsk (måske noget røget fasanpålæg), sønderjysk kål med medister pølse, ærøsk løgsalat, diverse pålæg og grønt og ostebord.  
Kan sagtens være jeg har glemt noget :)

Kan I alle have en fantastisk 1. juledag.



4 kommentarer:

  1. Sikke i er bleven begavet! God fornøjelse med julefrokosten - vi holder fri i dag og holder julefrokost i morgen og i over morgen.

    SvarSlet
  2. WAUW sikken en masse gaver, og alle rigtig lækre.
    God fornøjelse med julefrokosten, vi holder også bare stilledag idag, og det vil jeg godt nok nyde.

    SvarSlet
  3. Wau. Man skulle jo tro det var reklamer for div. butikker du viser. Helt vildt mange lækre ting.
    God fornøjelse i dag.
    Vi ligger underdrejet - næsten en der sover hele tiden her, for nu har trætheden i den grad meldt sig.
    Men nu har vi også fri...så det passer fint.

    SvarSlet
  4. Det er vildt hvad sådan en Jul kan indbringe. Og ja mon ikke i kender problemet med at skulle finde plads til alt det nye legetøj.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.