mandag den 23. december 2013

23. december - adventsgaver

Så blev alle 4 adventsgaver pakket ud og har fået nogle rigtig lækre gaver - det håber jeg også jeg skal være med i næste år.
Jeg kan desværre ikke huske hvilke gaver der er fra hvem i gruppen - mener den øverste er fra Signe kusine og nr. 2 er fra Solveig. Den 3. mener jeg er fra Anne Bente og den sidste er fra Louise. (Kan godt være jeg har byttet rundt på nr. 2 og 3 :) )





I dag skal jeg have lavet PL for november måned - synes også det er lang tid siden jeg har lavet PL - men synes der har været så meget andet her i december måned :)

Og nu er der KUN 1 DAG tilbage :) - ja må indrømme at jeg glæder mig som et lille barn.

10 kommentarer:

  1. Der er godt nok også mange ting til PL.....så det er bare med at komme i gang.
    Håber du kan fordrive dagen/ventetiden med at bruge af de nye sager.

    SvarSlet
  2. Lækre gaver... Jeg har jo fået noget der minder om :) ivrigt tak for bogstaver, har flere gange overvejet at købe dem :) hvis du vil kopiere link fra iPad, holder du inde/dobbeltklikker på adresselinien

    SvarSlet
    Svar
    1. Af en eller anden grund ville den ikke skrive hele kommentaren, så her kommer resten.... Så kommer der en der hedder vælg alt, og når du har trykket på den, kommer der en der hedder kopierer....

      Slet
  3. super lækre gaver og forsat god dag

    SvarSlet
  4. Det er godt nok mange gode ting du har fået i pakkerne!

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre gave du har fået, der er noget at gå i gang med :-)

    SvarSlet
  6. Flotte gaver, så nu er der ingen undskyldninger for at gå i gang :-) Rigtig glædelig lille juleaften.

    SvarSlet
  7. Nogle dejlige ting du har fået, det er ikke dårligt at være med i sådan en adventskalender, man får muligheden for at prøve nogle ting som man måske ikke selv havde valgt at købe
    Glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.