søndag den 22. december 2013

22. december - sen blogning

Ja så gik den 22. december også.
Har ikke ret meget at fortælle eller vise - så det bliver et billede af adventskransen med alle 4 lys tændt.


Turen til Ærø i går gik bedre end forventet - har nok været metalt indstillet på at skulle møde/se min mormor - så reagerede heldigvis ikke som jeg havde frygtet og var der en ½ time.

Farmor havde selvfølgelig disket op med det helt store frokostbord - og vafler senere på dagen.

Vi sejlede fra Svendborg til Ærøskøbing og retur igen - da vi skulle hjem og da vi lige havde forladt havnen i Ærøskøbing gav det et ordentlig ryk i færgen så ting faldt ned af bordene og stolene rykkede sig. Senere fik vi at vide over højtaleren at vi var kommet for tæt på kanten af sejlrenden (Høje Stene - mener jeg den hedder) - heldigvis ingen skade på skroget eller andet.

Håber I alle har haft en god 4. søndag i advent. 

3 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at høre, at turen gik så godt, så det blev en dejlig oplevelse for jer alle sammen, og godt, der ikke skete noget med færgen, da den kom lidt tæt på.

    SvarSlet
  2. Godt at din tur gik fint, og det blev en god oplevelse.
    Heldigt at det ikke gik værre med at støde på fast grund...puha. Jeg er ikke vild med at sejle, så det var godt, jeg ikke var med. Jeg kunne have fået et hysterisk anfald...haha.
    Smuk dekoration du har med nu 4 lys tændt. Hvor blev december lige af ?

    SvarSlet
  3. gode oplevelser er altid velkomne og gode jule må du få en dejlig jule aften og et godt nytår

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.