torsdag den 19. december 2013

19. december - flere julekort

Lidt flere julekort fra Scrap i Munkebor (2-3 november 2013)
Jeg fik lavet 43 kort i alt på de 2 dage.

Igen er alle kort fundet på pinterest.



Kan I så have en 'fanflavrende' (kommer fra en tegnefilm Silke ser meget, men kan pludselig ikke huske hvilken :) )
Jeg har tidligt fri i dag - da jeg skal til lægen med Silke som skal have sin 4 års vaccination. Spændt på hvordan hun reagerer på det - nu er hun jo stor - sidst var hun kun knapt 2 år.
I går genudsendte (som de gør hele tiden) Disney Junior en lille tegnefilm med en zebra der hedder Zoo som netop skal vaccineres og han er bange for det , men gennemfører selvfølgelig og får en guldstjerne af lægen fordi han er så dygtig :) - jeg prøvede at fortælle hende om at det skulle hun også og så siger hun bare: "Mor får jeg så også en guldstjerne" :)

9 kommentarer:

  1. Fine kort du viser igen. Og sikke da flittig du var i Munkebo.
    Du skulle jo nok kunne find een guldstjerne til Silke, hvis hun fortjener det. Held og lykke med projektet i dag.
    Tak for din hilsen.....hvor er den sød den lille ren. Og god dag herfra.

    SvarSlet
  2. Super flotte kort her igen. Du har da godt nok været flittig, må jeg sige. Ville ønske jeg havde nået så mange også, men det har jeg desværre ikke, så må nøjes ha ha ha

    SvarSlet
  3. Sikke en produktivitet, du har klaret på en weekend. Super fine kort.

    Mon ikke, hun klarer vaccinationen til en guldstjerne? Det gjorde min dreng, da han fik det i september (tænkte bare ikke lige på det med en guldstjerne), men han får en af de små "1-kr slikposer" af sygeplejersken ... hun forstår at få vendt angst til glæde ;)

    SvarSlet
  4. flotte kort og ejg håber turen til doktormanden går fint

    SvarSlet
  5. Dejlige julekort, håber turen til lægen går rigtig godt og at den kære doktor har noget til hende : ))

    SvarSlet
  6. Super flotte kort du har lavet til idag

    SvarSlet
  7. Fine julekort...hold da op du fik lavet mange

    SvarSlet
  8. Du har godt nok været flittig i Munkebo. Superflotte kort. Håber det gik ok med Silke hos lægen!

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.