tirsdag den 17. december 2013

17. december - Silke har været lidt kreativ :)

Silke har en veninde i børnehaven der hedder Emma og hun skal selvfølgelig have en julegave - den havde jeg pakket ind, men pludselig fik Silke fingre i den og så blev der både klistret stjerner på, sløjfen blev klistret til og hun stak huller i den med min paper pierser.

Men så er den da også personlig :)



 Billede taget i børnehaven, det er rigtig godt af hende og jeg kan ABSOLUT ikke løbe fra at jeg er hendes mor - hun er simpelthen en mini Camilla :)

 Og så fik jeg julepost fra min amerikanske veninde - fik dem også sidste år - de kommer nok med på arbejde da jeg ikke er helt så stor fan af dem :)


9 kommentarer:

  1. Enhver idiot kan vel pakke en pakke ind og sætte bånd om. Ikke Camilla ? haha
    Men det arbejde og den sjæl Silke har lagt i det projekt her, er da bare så sødt. Så mon ikke modtageren ('s mor) vil glæde sig over det.

    Hvor er Silke dog et smukt barn. Fantastisk dejligt billede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jo det :) Og personlig kan man da kun sige den er :)
      Tak for komplimentet om billedet af Silke :)

      Slet
  2. Lidt personlighed skader jo aldrig :-)

    SvarSlet
  3. Den er da superfin, og der er da ikke noget som at modtage en gave fra et barn, som har lagt så meget i den, og de har jo en helt klar ide med det de gør. Og jeg kan kun sige som Anette, hvor er hun dog en rigtig smuk lille prinsesse. Kan lige forestille mig hende i strutkjole og laksko og hele molevitten ha ha ha. Og hun er super fotogen også.

    SvarSlet
  4. Den indpakning blev rigtig flot. Smuk lille prinsesse.

    SvarSlet
  5. sikken et kreativt barn du har ;O)

    SvarSlet
  6. Dejligt billede af Silke. Og meget kreativ tænkt :-)

    SvarSlet
  7. Super at hun liige kunne sætte sit eget præg på gaven, så kan alle da se at hun har været med : ))
    Skønt billede

    SvarSlet
  8. Hvor er det et dejligt billed. Og kreativ er hun også!
    God aften.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.