fredag den 13. december 2013

13. december - PL kit

Fredag d. 13 :)

Jeg har gennem scrapsisters købt et ubrugt PL kit og et album med lommer i - det fik jeg her den anden dag.

Det er det første rigtige kit jeg har - har et par andre originale kort jeg har fået, alle mine andre kort er printet fra nettet - så dette er det første rigtige store kit. Glæder jeg mig til at kigge på i det nye år.


Sorry for den dårlige billedekvalitet - men I ved jo alle hvor svært det er at tage gode billeder på denne årstid - kittet er: BLUSH EDITION.

10 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til se resultatet af dit nye kit

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit nye legetøj!
    Jeg vil se frem til at se det i brug.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Det ser vel nok fint og spændende ud. Fedt juleferieprojekt. God fornøjelse.

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se resultaterne. God fornøjelse

    SvarSlet
  5. Det kit har jeg sørme også... plus nogle andre... og jeg elsker dem, synes de er fantastiske at arbejde med...

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare lækkert ud

    SvarSlet
  7. Det er da bare lækkert. Tillykke med det!

    SvarSlet
  8. Tillykke med det, det ser rigtig fint ud.

    SvarSlet
  9. Dejligt at vide hvad du skal lave i juledagene, jeg håber vi får lov at se hvad du får ud af det. knus morkaren.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.