onsdag den 11. december 2013

11. december - afskedsgave til en skøn kollega

I dag måtte vi på KEN desværre sige farvel til min skønne kollega Tine.

Jeg havde samlet penge ind og havde købt lidt til hende:

Hun elsker tørrede frugter - så havde købt en pose tørrede figner og en æske dadler, samt lidt chokolade. Hun kan godt lide at læse så havde købt den nyeste bog af Mari Jungsted "Den farlige leg"
Så fik hun også en af mine lys sten, nogle juletags printet på kvistkarton og nogle julekort som hun havde sagt hun godt kunne lide :)


Hele herligheden så sådan her ud.


Jeg havde taget en papkasse og beklædt med papir og lukket kanter med washi tape.


På Calle havde jeg skåret disse skønne sløjfer og samlet skåret tagget i mønsterkarton og lavet snemand + tekst med sketchpen.


Sidst men ikke mindst havde jeg lavet et chokolade kort som vi alle kunne skrive under i.

Jeg tror hun blev glad for gaven - eller det håber jeg :)



I dag er der kommet 2 lys sten op og stå i den lokale farvehandel - så må vi se om det giver lidt salg.
Har 3 på bestilling engang i det nye år.


17 kommentarer:

  1. Sikken en gave! Jeg håber, at det giver lidt salg at have dine lys sten udstillet. Pøj Pøj

    SvarSlet
  2. Sikke en fin gave. Og så en lyssten, som hun kan gemme til minde om dig - og KEN.
    Spændende om du får lidt salg....

    SvarSlet
  3. Sådan en flot gave du har lavet. :0)

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig flot gave - kan specielt godt lide din indpakning af kassen. Rigtig flot og julet.
    Håber, at du får solgt nogle lyssten. Det er jo rart med lidt salg og specielt hvis de kan vente til det nye år ;)
    Skøn juletag, du har lavet - den snemand er for kær

    SvarSlet
  5. super lækker gave og så fandt jeg da lie ud af at der er en bog jeg må ha ;O)

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn gave, hvem ville ikke blive glad for den

    SvarSlet
  7. Sikken en flot gave hun fik her, den er da bare super, og selvfølgelig blev hun da glad for den.
    Cool at du kunne få dine lyssten udstillet, håber det gi´r pote for dig, så du får nogle bestillingr på dem så.

    SvarSlet
  8. Det er en super skøn afskedsgave og jeg er sikker på at hun bliver rørt over opmærksomheden. Spændende med dine lyssten, held og lykke.

    SvarSlet
  9. waue sikken en skøn herlighed hun bliver helt sikkert rørt

    SvarSlet
  10. Sikke en super flot gave : ) det blev hun da helt sikkert glad for
    held go lykke med salget af dine lyssten, spændene ; )
    Du spurgte til hvad de sløjfer hed, på min blog : ) de hedder 3d layered bow og 3d triple layred bow.
    Rigtig god 11 dec

    SvarSlet
  11. Dejlig farvel gave at få.
    Skønt at der er gang i salget af dine lyssten.

    SvarSlet
  12. Det er godt nok en lækker gave du har " bikset sammen " ..

    SvarSlet
  13. Herlig gave i smuk indpakning!

    SvarSlet
  14. Tusind tak for den flotte gave. Jeg savner jer alle på KEN, men desværre kan man jo ikke altid selv bestemme. Jeg er dog også glad for det nye job. Vi må holde kontakten ved lige her på bloggen :) Jeg håber du har haft en dejlig jul, en god fødselsdag for Silke og et godt nytår. Kram Tine

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.