søndag den 1. december 2013

1. december - adventskrans

1. december og sikke en dag.

I går d. 30. november fik jeg/vi pludselig uventet besøg af min kammerat Lars fra Kokkedal på Nordsjælland. Men dejligt og hyggeligt - så blev julepyntet hevet frem og der blev pyntet op mens Silke hyggede med Lars med at lave risengrød - den kom op i sengen og stå.


Nu er det 3. gang jeg prøver at lave risengrød i "høkasse" - og er lige overrasket over hver gang hvor varm den er. Men fedt at spare på energien på dne måde :)


Dette er så årets adventskrans (først lavet i dag) - har prøvet at lægge mos på halmkransen i stedet for gran - synes jeg faktisk er blevet meget godt - og fandt disse fede lys i Rema hvor de er i 4 forskellige højder - det synes jeg er smart.


Lørdag var vi som skrevet ned ei byen hvor vi bl.a. skulle se det træ som Silke har været med til at pynte sammen med børnehaven. :)

I dag kørte Lars, Silke  og jeg til Odense kl 9.30 - tænke jeg ville købe et par julegaver - var så først hjemme kl. 17.30 men med alle julegaver købt :)

1 kommentar:

  1. Det var da også en ret fin start på julemåneden og hvor skønt at være helt færdig med at købe gaver, det ville jeg ønske jeg var, men det kniber lidt med at finde på i år synes jeg.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.