fredag den 15. november 2013

Strygestof/folie på bluse

Så det vist ved at være tid til at få blogget igen :)

Laver en del kreativt - bl.a. PL - men kan ikke helt finde ud af med mig selv om jeg vil have det her på bloggen - synes måske det bliver for meget når det kun er PL. Kan se det forrige opslag var fra uge 11 - nu er jeg lige blevet færdig med uge 42 - så det er jo MANGE sider.

Men fik lavet denne fede bluse til Silke i går.


Det var utrolig nemt - så nu skal jeg have købt noget mere strygestof/folie så jeg kan lave flere fede ting :)

Kan I alle have en super god weekend.

5 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er den fin. Hum må da være pave stolt med sådan en fin trøje nu?
    Há en rigtig god week-end til dig også.

    SvarSlet
  2. Det er en super sød bluse, du har lavet til Silke.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Den er god nok sød. Mange muligheder med denne stygestof/folie

    SvarSlet
  4. Velkommen tilbage i blogland og ja det er sjovt så meget forskelligt vores hobby kan bruges til. =0)

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.