tirsdag den 14. maj 2013

Scrapdag i Fredericia

Søndag d. 12. maj var vi 11-12 tøser der var samlet hos Signe kusine til en rigtig hyggelig scrapdag.
Jeg er tydeligvis rigtig effektiv på sådanne dag - så det blev til 23 kort.
Jeg havde Silke med - men hende var der ikke ret meget med - for hun legede hele dagen med Signes ældste datter Anna der er 4 mdr yngre end Silke. Men de legede fantastisk sammen. Så det er nok ikke sidste gang vi tager turen til gårdslev.

Jeg har jo måtte erkende/indse at jeg er bedst til at lifte/kopiere kort. Men disse 2 kort er de første MEGET længe jeg ikke har liftet. Sommerfuglene er "rester" fra nogle kort længere nede. De er så blevet dækket med wasi tape og klippet ud igen. 

Resten af kortene er fra forskellige blogge som jeg så har pinnet på pinterest.











10 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort, du fik lavet og mange for den sags skyld!!
    <Dejligt at Silke også hyggede sig.
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Tak for en dejlig dag... Det var bare så hyggeligt :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder godt, at både Silke og dig hyggede igennem. Det er lidt lettere at være med, når du ikke skal have barnepige hver gang.
    Jeg skal da også love for, at du får noget ud af dagen. Du har (igen) fået lavet en masse rigtig søde kort. Og i typisk Camilla-style. Tak for fin inspiration.
    God dag herfra.

    SvarSlet
  4. Sikke en masse flotte, og forskellige kort du har fået lavet - og det er altid hyggeligt at scrappe med andre

    SvarSlet
  5. Du fik da virkelig nået noget! Og så siger de at jeg var hurtig!!! :D
    Rigtig fine kort du fik lavet!

    SvarSlet
  6. Søde kort - og sikke mange....

    SvarSlet
  7. Det lyder som en hyggelig scrapdag. Fine kort du fik lavet.

    SvarSlet
  8. Sikke mange fine kort du fik hygget dig med

    God tirsdag

    SvarSlet
  9. Tak for sidst :o) Hvor er det bare nogen flotte flotte kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  10. Du er bare svaret på effektivitet. :0) rigtig fine kort.
    Og de var da bare gode de to store piger.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.