torsdag den 30. maj 2013

En lille afskedsgave

En af Silkes pædagoger har valgt at sige op da hun ikke kan få hverdagen til at hænge sammen som enlig mor og at tage frem og tilbage fra Odense med bus - hvilket jo er forståeligt - jeg ved jo selv hvordan det er at være enlig mor.
Men derfor er det alligevel trist.
Så har lavet en lille afskedsgave til hende.


Jeg fandt denne søde kurv + kort i Silhouettes online store og skar dem ud.

Så har jeg lavet noget gulerods-appelsin marmelade og noget chili olie (se opskrift på marmeladen på min madblog - chiliolien kommer senere)

I lørdags var vi til sommerrock i Faaborg - vejret var ikke helt så fantastisk - først hen på eftermiddagen - sidste år var der 25 grader og høj sol - men vi hyggede os alligevel.
Vi startede ude ved et vennepar - inden Silke skulle afleveres hos min mor og det fik jeg dette skønne billede ud af.




3 kommentarer:

  1. Rigtig fin gave, du har lavet.

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte kurve du har lavet ( endnu en grund til at købe sig en Cameo ;-) )
    og et herligt billede af din søde pige

    God weekend til dig

    SvarSlet
  3. Det er godt nok længe siden jeg har kigget forbi, og sikke mange ting du har blogget om... Gaven ser rigtig flot ud søde !! Og er du gal sikke mange kort du har fået lavet dig, total nice.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.