fredag den 15. februar 2013

Flere kort

I lørdags var jeg som 49 andre til scrap i Munkebo og det var et fantastisk arrangement - håber det kommer til at fortsætte :)
Jeg har fået en bestilling på 18 konfirmations indbydelser - og dem lavede jeg i lørdags (de drillede dog lidt så blev først helt færdig søndag)
Men det er et dobbelt sliderkort og drengen har selv valgt at der skulle rødt på den :)



Så har jeg lavet et par mere af de dejlige nemme kort fra Carmen af - der findes et utal af dem :) Her med hjerter og den andet med en påfugl.





13 kommentarer:

  1. Super flotte og kreative kort... Lækkert med det alu på konfirmations kortet
    God dag til dig

    SvarSlet
  2. Flotte kort - især invitationen - det er da en supergod løsning til en dreng :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte kort.
    Dejligt det lykkedes for dig at få invitationen til at makke ret, for de er altså bare flotte (og endnu flottere i virkeligheden). De 2 andre kort er også søde.

    SvarSlet
  4. Fede indbydelser du lavede. Jeg nåede aldrig over og se hvad I lavede - det er jeg sgu en klovn til! Men så er det godt jeg kan se det her ;)
    Det kort med påfuglen er mega flot! Bliver da mere og mere lun på sådan en Sille fætter.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle flotte indbydelser. Og ja sådan en Sille er der mange muligheder i!
    God weekend :)

    SvarSlet
  6. Flotte indbydelser. Fed effekt med den die og sølv. Også søde kort.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  7. Bare en god ide til en drenge inivtation. Skønne kort!

    SvarSlet
  8. Super skønne invitationer sikke et arbejde : ))

    SvarSlet
  9. Super flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  10. Rigtig flot konfirmations indbydelse! (sikke et arbejde)
    De andre kort er også flotte.
    God weekend Camilla.

    SvarSlet
  11. Jeg håber sandelig også arrangementet i Munkebo, bliver gentaget. Det var en super god dag. Rigtig gode konfirmationskort du har lavet. Jeg var også igang med konfirmationskort, men må indrømme at jeg ikke har fået lavet så mange endnu ;-)

    SvarSlet
  12. Super flot indbydelse og fine kort. Du er godt nok hurtig:)

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.