søndag den 23. december 2012

23. december/4. søndag i advent/lillejuleaften

Så blev det dagen før dagen :)

Og her er dagens gavehøst :)

Her fra Mulle83 (Minialbumgruppe)
 Her fra Louise84 (LO Gruppe)
 Her fra Munkbøl (Fødselsdaggruppe 4)
 Her fra Hille83 (Privat advent)
 Her fra ??? (Til Kort og Godt - grunden til at der er blevet rodet rundt i mine gaver kan du læse i  mit indlæg fra sidste lørdag d. 15. december :) )

I dag står den på gave udveksling i Svendbog og senere her i Faaborg og til sidst juletræs pyntning hos mine forældre :)

Så rigtig glædelig 23. december/4. søndag i advent/lillejuleaften til alle.

10 kommentarer:

  1. Dejligt med så skønne gaver.
    Ha en dejlig lillejule-aften på trods af sne!!!

    SvarSlet
  2. Sikke mange spændende kalendergaver du har modtaget, altid rart at blive udfordret med noget man måske ikke havde valgt.
    Glædelig jul og godt nytår til dig og din familie

    SvarSlet
  3. Dejlige gaver!

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Dejlige gaver du har fået.
    Håber du kommer frem trods sneen.
    God 23. dc.

    SvarSlet
  5. Du er godt nok blevet begavet i denne måned!
    Du og din familie ønskes en rigtig god jul.

    SvarSlet
  6. Fine gaver - mon ikke vi ser nogle kreationer med dem i det nye år.

    Rigtig god jul til dig og Silke :-)

    SvarSlet
  7. Gode gaver!
    Glædelige jul til dig og din familie

    SvarSlet
  8. Skønne gaver. Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  9. det havde jeg godt læst ..... næsten lige så godt som drillenisser der har været på spil :-D

    SvarSlet
  10. Rigtig glædelig jul til dig og diner kære:)
    De skabeloner er til æsker:)

    Knus

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.