lørdag den 22. december 2012

22. december

Så blev det endelig juleferie ;)

Efter arbejde i går var jeg et smut i Odense for bl.a. at købe ind til en kage jeg vil prøve at lave til Silkes fødselsdag på torsdag - men er selvfølgelig kommet til at købe glitter til fondant i stedet for farve til fordant - det er jeg ret træt af :(
Men må se hvad jeg kan få ud af det.

Nå dagens kalendergaver:

Tror dette er fra Kort og godt.

 Og dette tror jeg er fra Evil Eve.

Så har jeg også modtaget flere julekort - tak for dem

Dette er fra Vivi  Dette er fra Sabrina (fødselsdagsgruppe 4)
 Dette er fra Sabrina (fødselsdagsgruppe 4)
 Dette er fra Linda/Mayfair (fødselsdagsgruppe 3)
Og dette fantastisk søde kort er fra Anna (julekortgruppe 1)

Her om lidt skal vi ned i byen og mødes med min far og købe julegave til min mor fra ham - det er noget min søster og ham har gjort i mange år og efter jeg flyttede tilbage til Faaborg for 3 år siden er jeg også begyndt at komme med - i år bliver det så uden min søster da hun er syg desværre.
Vi plejer efter indkøb at få en øl et sted - men der hvor vi plejer er desværre lukket (Faaborgs ældste værtshus - over 100 år gammelt) - fandt lige ud af ved at google at bygningen er fra 1775 og det har fungeret som gæstgiveri siden 1821.

4 kommentarer:

  1. Igen har du bare fået nogle super lækre gaver og kort, du er bare så heldig ;) Glæder mig til at se hvad du får lavet af kage ;)

    SvarSlet
  2. Sikke fine gaver og kort. Og sikke mange...!
    Det lyder så hyggeligt med en gavetur. men ærgerligt, at I ikke kan få øl samme sted. I må drikke for lidt...hihi.

    God ferie og aften.

    SvarSlet
  3. Lækre kort og gaver.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  4. øv med farven til fondanten.....

    psst ... gaven er ikke fra mig (kortoggodt) der er da blevet lavet lidt om på gaverne hva :-D

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.