søndag den 16. december 2012

16. december (indlæg med mange billeder)

Rigtig god 3. søndag i advent til alle i dag.

Havde en fantastisk hyggelig dag i går.
Vågnede allerede kl 7.30 - stod op og fik ryddet op, støvsuget, vasket gulv, ordnet badeværelse og var i bad inden Karen Margrethe kom sammen med Eskild og Svend. De havde hjemmebagte boller med så vi hyggede med morgenmad.
På et tidspunkt gå Eskild og Silke ovenpå og KM hører en mærkelig lyd - da jeg kommer op har de åbnet alle min kalendergaver - KM pakkede dem heldigvis ind igen - men ØV!!!
De kørte ca 12.30 og jeg ryddede op og slappede lidt af. Kl 14.40 kom Emma, Mathias, Jeanette og Morten også med boller og til æbleskiver og hygge.
De kørte først igen kl lidt i 18 - vi gik ovenpå og 15 efter sov Silke. Det har været en hård dag - men hyggelig ;)


Jeg lavede et LO til min dejlige kollega Tine færdig og er faktisk ret tilfreds - sendte et billede af det til Vivi da det jo er en kopi af hendes og hun synes det var blevet flot - dejligt at høre - nu glæder jeg mig til at høre hvad Tine siger og endnu mere hvad hendes søster Louise siger da det er til hende.

 Vivi's LO til mig
Min kopi af Vivi's LO.

Jeg så How2scrap, Matador og et afsnit af Ørnen og så gik jeg i seng.


I dag søndag har det jo være gaveorgie :)

 Kalendergave fra ???
 Adventsgave fra Hille83
 Adventsgave fra Hille83 Munkbøl (fødselsdaggruppe 4)
 Adventsgave fra FruMaansen (LO gruppe)
 Adventsgave fra Rysse (Minialbumgruppe)

Jeg fik også en masse julekort.
 Fra AKA

  Fra Camilla (fødselsdaggruppe 4)
  Fra Lizzy (julekortgruppe 1)

  Fra Rixstyrer (julekortkortgruppe 1)

 Fra Fasters korthus (julekortgruppe 1)

Fortsat god 3- adventssøndag til Jer alle.

5 kommentarer:

  1. To super skønne layouts og så fine gaver og flotte kort.
    Ha en god 3. advents søndag

    SvarSlet
  2. Flotte layouts - og sikke da en masse gaver og kort. Det er jo et helt arbejde at holde styr på det...hihi.
    ha en dejlig søndag.

    SvarSlet
  3. Jeg er næsten ret sikker på at den øverste gave er fra eva, det ligner ihvertfald lidt noget jeg har fået fra hende :-) lyder som noget af en weekend du har haft. Glædelig 3 søndag i advent....

    SvarSlet
  4. Rigtig flot LO, jeg er meget imponeret :) Det bliver spændende at høre, hvad min søster siger til det!

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.