onsdag den 12. december 2012

12.12.12 - 12.12

Så blev det denne specielle dato og jeg tog også et billede kl 12.12 - det blev ud af vinduet på mit arbejde da solen skinnede så flot på sneen.

 

Fik lavet de 2 æsker med lys færdig - de endte med en "sløjfe"stjerne på toppen og et tag med stempel og charms.

Her dagens kalendergave fra Hille83 - tavlemærker og kridt.

Og så har jeg modtaget 3 julekort mere:
 Dette er fra kortmager
 Dette er fra Nygaardskødt
Og dette er fra Hanneby.

Jeg har igen risengrød under dynen for inden længe kommer min kammerat Lars fra Sjælland og han elsker risengrød :)

4 kommentarer:

  1. ser ud til at der har været noget mere sol end hvor jeg var :o)
    sikke nogle søde julekort du har modtaget

    SvarSlet
  2. Dejlige julekort du har modtaget og den gave med tavlemærker og kridt er jeg lidt spændt på, hvad du skal bruge til ??

    SvarSlet
  3. Det ligner landskabet her. Hvidt og solskin.
    Så fine kort du har fået. Og måske er der flere på vej. Hvem ved ?
    Risengrød er bare så godt - og hvis den er lavet under dynen bliver den ikke bedre.
    God aften.

    SvarSlet
  4. Det var egentlig lidt tilfældigt at jeg var ude på lige det tidspunkt. Som lærer må man jo passe sin undervisning :-) men idag gjorde det bestemt ikke noget at man skulle over gården :-) han er godt nok heldig ham din ven lars :-) god onsdag aften

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.