tirsdag den 11. december 2012

11. december

Så blev det tirsdag :)

Mine honningkager var desværre meget hårde da jeg kom hjem fra arbejde i går - efter råd fra Berit (Male) lagde jeg dem på et fugtigt viskestykke i en times tid. De blev også fugtige i bunden - og så lagde jeg dem op i kagedåsen igen og satte dem i køleskabet -dog uden låg.
Men da jeg i morges ville have nogle med på arbejde var de stenhårde igen :( Men tog dem alligevel med og skrev en mail rundt til folket om at de var hårde men kunne dog spises. Et par timer senere ville jeg smage en selv - og pludselig var de ikke hårde mere - så tror jeg må konkludere at honningkager ikke skal i køleskabet. :)

I går aftes fik jeg lavet et kort til en kollega der stopper - det er tyvstjålet fra SigneKusine :)


Og så fik jeg også lavet 2 af disse æsker. De er til en af Silkes pædagoger der går på barsel på fredag. Den er skåret på sillen. Mangler noget pynt på toppen, som jeg ikke helt ved - så gode råd modtages gerne :) Indeni er der 1 lille lys med stempeltryk.


Dagens 2 kalendergave - tapen her er fra Hille83
 og pynten er fra Kortog godt - Tak begge 2.

En fortsat god 11 .december ønskes til alle :)

13 kommentarer:

  1. Det var godt at høre at det lykkedes med honningkagerne =D
    Lækkert herrekort.
    Hvad med nogle glimmer-stjerner, -hjerter, eller snefnug, som pynt på din fine æske ?
    God 11. dec.

    SvarSlet
  2. Flot herrekort og fine æsker... dejligt at du fik reddet dine kager.
    Ha en fin og kold 11. december

    SvarSlet
  3. Rigtig flot æske. Den skal de nok blive glade for.
    Godt det ikke gik så galt med kagerne.
    Og lækre smager du har fået.
    God dag til dig. :0)

    SvarSlet
  4. Sjovt med de honningkager :-) først da jeg så kortet tænkte jeg lidt på det jeg lavede i billund - men det er jo heller ikke helt galt hvis det har været inspiration :-) måske noget med blomster ( i rød/julefarver) på toppen? Og noget helt andet, anna er 2,5.... hun bliver 3 i starten af maj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Signe - kortet er netop tyvstjålet fra det du lavede i Billund :) Ok - så er der kun 4 mdr mellem Silke og Anna.

      Slet
  5. Sødt kort, som jeg vist skal huske på - og lækker æske

    SvarSlet
  6. Det er et fint kort og lækre gaver.
    God tirsdag aften.

    SvarSlet
  7. fint kort og skøn æske. Hvad med en lille besked/ tekst øverst , en stor blomst og en sløjfe?

    SvarSlet
  8. Godt du fik redet dine honning kager : ) fint kort og skønne : )
    Hvad med en stor sløjfe måske et par bjæller samt et lille tag : )
    Rigtig god 11 dec

    SvarSlet
  9. Rigtig fint kort og æske.
    Godt at du fandt ud af hvad der var galt med kagerne.

    SvarSlet
  10. ps. Du spurgte om dien skærer helt igennem på mit hexagon kort.. jo,det gør den. Jeg ville barebevare den sådan, så jeg kunne stemple på den ; )

    SvarSlet
  11. Fint kort til kollegaen. Og æsken er supersød.
    Sikke mange gaver du får for tiden *G*

    SvarSlet
  12. Flotte ting du får lavet - og lækre gaver :)

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.