lørdag den 1. december 2012

1. december

Så blev det den 1. december ;)

Startede dagen med at tage til bestyrelsesmøde/forældremøde i børnehaven og jeg blev valgt som 2. suppleant.

Da vi kom hjem fik Silke lov til at åbne sin pakkekalender (af vildt mærkelig årsager har jeg enten glemt at købe en nr.1 eller er den bare forsvundet) - heldigvis var min veninde Sacha kommet fra KBH fredag og hun havde den store pixibog julekalender med fra min kammerat Lars - så den fik hun som nr 1 - så det var jo 2 gaver i en, for inden i er der 24 små gaver med en pixibog med en julehistorie til hver dag.



Fik også ordnet min egen pakke/adventskalender - jeg er med i:
- 1 fuld scrap pakkekalender
- ½ scrap pakkekalender (gaver mandag, onsdag, fredag og søndag) :)
- 5 scrap adventskalender
- 1 ikke scrap adventskalender

Så det er lidt voldsomt og jeg viste ikke hvor jeg skulle have alle de gaver henne. Men fandt på denne løsning.


Hele eftermiddagen lå jeg, en veninde og Silke på sofaen og hyggede med film - derefter begyndte jeg at gøre mig klar til julefrokost med firmaet.

Fredag aften fik jeg styr på alle mine julegaver og fødselsdagsgaver - synes der er mange i år. (kender 6 børn der har fødselsdag fra 23. december til 9. januar der skal have gaver)
Og så er der julegaver til mor/mormor, far/morfar, lillesøster/moster, svoger/onkel, nevø/fætter, lillebror/onkel, mormor/oldemor, farmor/oldemor og 5 veninder, og de samme 6 der også får fødselsdaggaver + 2 ekstra børn der har haft fødselsdag :)


Så GLÆDELIG 1. december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.