torsdag den 27. september 2012

Båndkasse

Så kom min båndkasse med DHL i dag - og har fået den indrettet.

Den var dog lidt mindre end jeg havde regnet med - men fandt ud af at det var fordi det er en "floss organiser" - men det gik - godt jeg ikke havde mere bånd :)


Nå billeder vender godt nok på hovedet - men betyder heldigvis ikke noget med det billede her :)

Før lå alt mit bånd og rodede rundt i tasken til venstre - fik selvfølgelig ikke taget et før billede :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå har også leget med min sille i dag - efter at have lært en masse fede ting i går :)

Og det er der blevet disse kort ud af -.alt er lavet på sillen :)



5 kommentarer:

  1. Efter at have stået på hænder, for at se din fine kasse.....kan jeg kun sige, at den er rigtig fin. Men måske lidt lille til mit behov. Jeg kunne ellers godt trænge til et system....haha. Tillykke med den.

    Og så er det nogle rigtig flotte kort du har lavet med de fine udskæringer. Utrolig maskine.

    SvarSlet
  2. Lækkert med ny orden :)
    Fine kort!

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.