onsdag den 25. april 2012

Mindre scrappause

Efter min store påaskescrap har jeg lige holdt lidt pause - arbejder dog på dåbsindbydelser til min nevø.

Men i går bestilte min mor et kort til min kusines datters konfirmation på søndag.
Jeg var ude forbi Krebsen  (Thea) med et skrivebord og hun sagde hun havde en TUT på denne taske - så den har jeg lavet - jeg vil lige lave et kort indeni (gerne et simpelt et der kan indeholde penge - så hvis nogle har nogle idéer - så sige gerne til)
Her er: TUT'en - den er forholdsvis nem at lave.



Ud over det går jeg for tiden på AUM kursus i Odense (da jeg jo desværre er blevet fyret - men firmaet har valgt at sende mig på efteruddannelse - det jo dejligt) - og der går jeg på noget manuelt lagerkursus i denne uge - i næste uge skal jeg på noget IT kursus, så er der noget mere lager og så skal mor her have truckcertifikat :)

14 kommentarer:

  1. Tak for sidst. Hvor er den altså bare blevet flot!!
    Lige en ide, men kan du ikke folde noget karton så det kommer til at ligne en pung? Så kan der jo skrive en hilsen på bagsiden af den.
    Du må have en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. waue den er da bare lækker, det var et fint stykke arbejde

    SvarSlet
  3. Flot taske, og så har du fået brugt blomster =D
    Jeg vil foreslå du laver et kort, som du plejer.På venstre side, klipper du et stykke karton, som måler halvdelen af siden. Du kan evt lave en bort med en kantpunch, på den side der bliver øverst. Sæt tape yderst på 3 sider, ikke foroven,(hvor borten evt. er) så lukkes det af, så er der en slags lomme. Vupti nemt og hurtigt.

    SvarSlet
  4. Flot taske - og så er det jo liiiiige min farve du har valgt (: Skal da helt sikker prøve at lave en også.

    SvarSlet
  5. Det kan godt være at den er nem, men den ser supergodt ud!

    SvarSlet
  6. Ser rigtig godt ud din fine taske : )

    SvarSlet
  7. Fin taske .. den skal nok gøre glæde :)

    SvarSlet
  8. Sød taske du har lavet - tak for tut.
    Dejligt at firmaet sender dig på kursus i stedet for, at du skal gå og lave ingenting.

    SvarSlet
  9. Det er en fin taske du har lavet ;)

    Det altså spændene med det kursus!!

    SvarSlet
  10. Det er en rigtig flot taske, rigtig godt lavet og smukt pyntet:)

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin, rigtig god ide, og nej den ser slet ikke så svær ud at lave, som først antaget.

    SvarSlet
  12. Hvor er den sød, og herlig forårsagtig ;-) God weekend til dig

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.