lørdag den 14. januar 2012

Oprydning

Super kort indlæg.

Jeg har ikke fået lavet noget kreativt i dag - men jeg har fået RYDDET op i alle mine ting - nu hvor jeg kunne få alt mit papir ned i vognen, fik jeg jo pludselig skabt noget plads.
Så jeg har været ALLE mine ting igennem og HOLD da op hvor har man meget. Men nu er der et helt andet overblik og så vil jeg også mere kunne få brugt nogle af alle de ting.

I morgen skal jeg have lavet 2. uges LO til projekt 52.

Tror lige jeg vil have skrevet dagbog for begge uger inden jeg vil gå i seng.

Godnat og fortsat god weekend.

2 kommentarer:

  1. Ja det er dejligt at få styr på det.
    God fornøjelse med dagbogen
    Godnat

    SvarSlet
  2. Dejligt at få ryddet op, og få plads til de nye ting.
    Og velkommen i klubben af os der har (alt for) mange scrapsager.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.