søndag den 8. januar 2012

Babykort

Så fik jeg lige lavet lidt babykort - som skal på en hjemmeside der hedder: http://morogbaby.com/
Det er min veninde der har den butik og sælger alt muligt til aldersgruppe 0-2 år.
Hun har sagt ja til at prøve at lægge nogle kort op for mig og det skal jo være babykort.

Pigekort - forholdsvis ens.

Pigekort - også forholdsvis ens.



Og så kan næste uge bare komme an:
Har skrællet gulerødder og renset snackpebere - så de er klar til at komme med på arbejde + indkøbt æbler og pærer.
Så har jeg lavet min smoothie til i morgen tidlig + min frokost (tun, løg, agurk, tomat og feta) så det også er klar til at komme med på arbejde.

Er meget spændt på vægten i morgen - efter 5 dage på kun proteiner og 2 dage på proteiner + frugt og grønt - håber det har givet pote.

4 kommentarer:

  1. Det er da søde babykort! De skal da nok blive solgt :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde dine kort ... :) .- og dejligt med forberedt mad, - det skal nok lønne sig

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle fine kort:-)

    SvarSlet
  4. har lige fundet din blog, ser rigtig spændende ud, glæder mig til at følge med.
    Sikke et flot navn, jeres datter har, vores den yngste hedder også Silke

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.