søndag den 18. december 2011

Søndag - 2. indlæg.


Så blev det tid til mit lovede 2. indlæg denne sidste søndag i advent 2011.

Min søster og jeg mødtes med min far nede i byen kl 2 og vi fandt julegaver til hende - men da jeg ikke helt ved om hun læser denne blog vil jeg ikke skrive hvad vi købte :)
Når vi er afsted og købe julegaver til min mor - inviterer far altid på en lille en bagefter - og for at tage hensyn til Silke tog vi på "Trekroner" den ældste restaurant i Faaborg og fik en øl og en æblejuice til Silke. Det var ret hyggeligt - ligeind til Silke synes hun skulle af med noget. Så måtte ud på toiletgulvet og skifte hende - nåede også lige at slå en dør op i hovedet på hende - ikke så heldigt.

Derefter gik vi hjem og det begyndte selvfølgelig at regne på vejen. Men kom hjem og fik gang i mit projekt med at rydde op - skal lige sige at det ikke er min scrap plads . var det - men følte ikke der var plads nok. Så er rykket ind i stuen.


Nu skal der bare lige ryddes op i papirbakkerne også - men det gad jeg ikke i dag.

Så gik vi ned for at få aftensmad, rester fra i går - kartoffelmos, men Knorrs Ungarske paprika og rodfrugter. Dejligt nemt og Silke elsker kartoffelmos.

Silke fik nattøj på og så gik vi op igen for at se Nissebanden - kl 7 lagde jeg hende i seng og jeg satte mig ved scrapbordet- så har fået lavet et par julekort - så I trods alt kan se at jeg også scrapper :-)

 

Først 2 MEGET simple kort . stemplet gør jo det hele - men synes det er sådan et flot stempel. Har embosset et i sølv og et i guld, tror det er svært at se forskellen. Men sølv er til venstre.



 Det blev også til dette.

Nå nu vil jeg sige godnat - der er under 8 timer til jeg skal op igen.


1 kommentar:

  1. Nå, jeg troede det var din scrapplads. men nu er der i hvert tilfælde fint igen !
    Superflotte kort og utroligt at du når at scrappe, med alle de ting du ellers når.
    Det må være så hyggeligt med sådan en far/datter shoppetur.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.