søndag den 18. december 2011

Søndag - 1. indlæg.

I dag skulle min mor og jeg have været ude og se kunsten i Aastrup mølle.

                                      Åstrup Mølle billede
Den var desværre lukket - så må blive en anden gang.
I stedet kørte vi ned i byen og fik noget varmt på en cafe. Inden da gik vi over torvet eller rettere sagt masede os igennem for det var fyldt med mennesker da der skulle til at udråbes vindere af en stor julekonkurrence der har kørt i Faaborg siden 1. søndag i advent.  Men så var der jo masser af plads på caféen. Inden vi nåede ind på caféen var der en lille dreng der stoppede os og sagde at Silke havde smidt sin støvle - det synes jeg var enormt flot af ham. Inde på caféen fik jeg en chai latte - (jeg drikker ikke kaffe eller kaffe relaterede drikke) - men det var da første, sidste og eneste gang jeg den der (desværre det eneste sted i Faaborg de laver den) - men den smagte ikke godt da den var lavet forkert.

Kørte derefter hjem og lagde Silke til at sove og om lidt går jeg ned i byen for at mødes med min far og min søster så min far kan få købt en julegave til min mor. Fik da pumpet min mor for et par ønsker. Så nu må vi se.

Når jeg engang kommer hjem igen (er en lidt lang gåtur) - så skal der ryddes op i mit soveværelse. Det ser for tiden sådan her ud


Det kan jeg ikke holde ud at se på længere + der står en del indpakkede og uindpakkede julegaver til venstre. Så det er projektet når jeg kommer hjem igen og evt. får styr på julegaverne. Derfor kommer der et indlæg mere i aften engang.

Fortsat god sidste søndag i advent til Jer alle.

3 kommentarer:

  1. Æv med den lukkede mølle. Men du bor så tæt på, at det kan prøves senere.
    Ja, der er jo ligesom brug for oprydning på den plads....hæhæ. Det er i hvert tilfælde ikke let at scrappe der.
    Sådan ser her også nogen gange ud, og så rykker jeg ind i stuen...og så går det også galt der...osv...Så der er kun 1 vej !
    God søndag.

    SvarSlet
  2. ja oprydninger er ikke så at slippe af med ;), jeg skal yrydde op i mit scraprum og få pakket de resterende gaver ind, hvis jeg ikke lige laver et par overspringshandlinger med wordfeud hahaha

    SvarSlet
  3. Det lyder som en hyggelig dag trods alt.
    Jeg elsker chai. Irma har en god en.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.