tirsdag den 20. december 2011

Julekort...

Så har jeg prøvet at være med i scrapsisters scrapklub - det var faktisk vældig hyggeligt og enormt motiverende - fik lavet ikke mindre end 4 julekort på de timer det kørte. Så det er da absolut ikke sidste gang jeg prøver det.

Her er de:





Ud over det er der ikke så meget at fortælle. Jeg mangler stadig at få pakket julegaver ind, ved jeg ikke helt hvornår jeg skal for . synes de næste par dage også er travle. Men pakkes ind skal de jo :-)
Men nu vil jeg gå i seng - vækkeuret ringer om alt for snart.

Julescrappe hilsner Camilla.

Med kun 4 dage til oppakningsræset er overstået og en datter der er 2 år om en uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.