mandag den 19. december 2011

Første LO i LAAAAANG tid

Så fik jeg endelig lavet et LO igen. Er godt nok ved at være lang tid - har ikke rigtig haft energien til det - det sidste lange stykke tid. Men er jo hyggeligt nok når man først kommer i gang. Men nok mere det med at få taget sig sammen.




Det er til Silkes dagplejemor i julegave. Spændende hvad hun siger til det.

Har desværre ikke fundet mit gavekort - men har dog fundet billetten til Rottefælden - som er et teater i Svendborg.

I morgen skal min søster hente Silke, så jeg efter arbejde kan komme ud og hente nogle julegaver hos en veninde og derefter fortsætte til Odense, skal lige et smut i Bilka (BILLIGE undertrøjer - er ved at udfase bodyer) og så et smut i Tiger og måske et smut i Ikea også. Men bliver et KORT smut, ved nemlig hvad jeg skal have :-)

7 kommentarer:

  1. Herligt. Det layout kan hun da kun blive glsd for!
    God fornøjelse i morgen.

    SvarSlet
  2. Rigtig fint layout. Det skal silkes dagplejer nok blive glad for.

    SvarSlet
  3. Sødt lO, kan godt lige de små stempler (:

    SvarSlet
  4. dejligt LO. skønt at man kan bruge sine Stempler på LO´s også .. og hun bliver da sikkert glad :) ..
    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  5. Dejligt at du trods alt fandt billetten : ) mon ikke resten også dukker op : )
    Helt sikker bliver dagplejemoren super glad for dit LO ; )

    Rigtig god aften.

    SvarSlet
  6. Det er da en super god gave idé til din dagplejer. Flot lay out.

    SvarSlet
  7. Super god ide, jeg er selv dagplejer og ville blive rigtig glad for at få sådan dejlig gave.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.