torsdag den 15. december 2011

...

Nå fik ikke postet noget indlæg i går - til gengæld kom der 2 i tirsdags :-)

I dag er der ikke det store at skrive heller. Har dog endelig fået skrevet julekort - de skal sendes i morges og så skal der købes lidt små julegaver ' fødselsdagsgaver der skal sendes med til nogle af dem.
Så skal der også hentes sådan en her til en julegave - der står bare et andet navn på.

Det er én en keramiker i Faaborg der kalder sig Randi Potter laver. Eller det vil sige hun lavede dem for 20 år siden - hvor jeg fik en af min mor med Camilla på. Desværre værdsatte den ikke da jeg blev teenager - så har den ikke mere. Jeg tænkte det ikke kunne skade at spørge Randi om den og hun ville gerne lave én mere. Da så min veninde så den ville hun også gerne have en til sin datter (Hun er 10 dage yngre end Silke). Men der havde Randi jo sagt til mig at hun ikke lavede flere. At den kun var fordi jeg kunne huske at jeg havde haft en. Jeg tænkte igen at det ikke kunne skade at spørge - så det gjorde jeg og sørme om hun ikke ville lave en mere bare med Freja på. Og så kunne jeg ikke nære mig og bestilte en til mig selv hvor der kommer til at stå mor på.

Ud over det er jeg ved at lave et lærred som Silke har "stemplet" sin fod og hånd på om til et "LO" - bliver spænde de at se hvad jeg får ud af det. Men der er lige noget lim der skal tørre før jeg kan komme videre.

Så nu vil jeg hoppe i seng og begynde på en ny bog at Torben Nielsen - er lige blevet færdig med "Voldtægt" - tror jeg vil i gang med "At elske er at dø"

Scrappe hilsner Camilla

Nu kun 9 dage til juleaften og 12 dage til Silkes 2 års fødselsdag.

2 kommentarer:

  1. Er den til smykker eller bare til pynt? Har aldrig set sådan en før.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Du kan komme hvad som helst i den :-) Nej har heller ikke set dem andre steder. Men Randi Potter er virkelig et besøg værd hvis man nu er i Faaborg :-)

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.